Pécsi Tudományegyetem

Bölcsészettudományi Kar

 

                                                          
                                                              

Egyéni pályázati felhívás – Felsőoktatás Nemzetközi Fejlesztéséért Díj – Innovatív oktatás

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Pályázati felhívás Felsőoktatás Nemzetközi Fejlesztéséért Díj 2017 A Tempus Közalapítvány pályázati felhívást jelentet meg a Felsőoktatás Nemzetközi Fejlesztéséért Díj elnyerésére. A felhívás célja a hazai felsőoktatási intézményekben zajló nemzetköziesítési folyamat elősegítése, az egyéni kezdeményezések ösztönzése és támogatása, ezzel hozzájárulva a magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének javításához és szolgáltatásfejlesztéséhez.

A Felsőoktatás Nemzetközi Fejlesztéséért Díjjal a Tempus Közalapítvány a felsőoktatási intézmények oktatóit, szakértőit, munkatársait ösztönözni szeretné, hogy olyan tevékenységeket kezdeményezzenek és valósítsanak meg, amelyek hozzájárulnak az intézmény vonzerejének növeléséhez. A 2017. évben a Felsőoktatás Nemzetközi Fejlesztéséért Díj keretében az Európai Felsőoktatási Térség céljainak megvalósításához hozzájáruló jó példákat, megoldásokat, gyakorlatokat, módszereket bemutató pályázatokat várjuk. A Jereváni Kommüniké1 célkitűzéseivel összhangban, ebben az évben a Felsőoktatás Nemzetközi Fejlesztéséért Díj kiemelt célja a hallgatóközpontú, innovatív oktatási és értékelési módszerek összegyűjtése és bemutatása.

A felhívás ösztönzi és támogatja a felsőoktatási intézményeket és dolgozóit abban, hogy a diákokra fókuszált tanulási környezetekben pedagógiai, módszertani innovációt alkalmazó, a digitális technológiákban rejlő - tanulást és tanítást elősegítő - pozitív lehetőségeket kihasználó képzési programokat kínáljanak, amelyek megfelelően alkalmazzák a bolognai rendszer eszközeit és irányelveit.

 

Keressük azokat az oktatókat, oktatói csoportokat, műhelyeket, oktatásszervező szakembereket, akik innovatív és érdekes gyakorlatokat valósítottak meg a fenti témakörben. Keressük azokat a megvalósított felsőoktatási gyakorlatokat, amelyek példaként szolgálhatnak a saját vagy más intézmények vezetői, oktatói, valamint oktatásszervezésben érintett munkatársai számára.

 

További információ