DIGITÁLIS ÜGYREND – Hallgatóknak szóló tanulmányi információk


Változik a PTE BTK Kari Hivatal szervezeti egységeinek nyitvatartása

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy a 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelet értelmében a PTE BTK Kari Hivatal szervezeti egységeinek nyitvatartása 2021. november 8-tól az alábbiak szerint változik:

  • személyes ügyintézés kizárólag előzetes időpont egyeztetés alapján lehetséges (vagy telefonon vagy e-mailen keresztül)
  • a Tanulmányi Osztály ügyfélterében zajlik az ügyintézés, amelyet a külső lépcsőn keresztül lehet megközelíteni, az egyeztetett időpontban.

 

Szervezeti egység

Ügytípusok

Ügyfélfogadás

      Elérhetőség

Felvételi és Oktatásszervezési
Iroda

Felvételi ügyek

Online ügyfélfogadás

BATYKÓ ZSÓFIA
Tel.: 06 30/185-3786
E-mail: btkfelvi@pte.hu

Tanrendi-, órarendi ügyek

Online ügyfélfogadás

 SCHMIDT RENÁTA (tanrendi ügyek)
Tel.: 06 30/185-7403
E-mail: schmidt.renata@pte.hu

TISLÉR ÁDÁM
(órarendi és teremgazdálkodási ügyek)

Tel.: 06 30/186-1836
E-mail: tisler.adam@pte.hu

Szakirányválasztás, osztatlan szakosodás, szabadon választható tárgyak elismertetése

Online ügyfélfogadás

LAJTAI ZITA
Tel.: 06 30/185-7576
E-mail: lajtai.zita@pte.hu

Tanárképző Központ BTK – TTK Kari Koordinációs Iroda

tanítási gyakorlatokkal kapcsolatos ügyek, tanári záróvizsga

Hétfőtől péntekig 9-12
Csütörtök: SZÜNNAP
D/113-ba

MAROSI GYÖNGYI, BAJA HELGA
Tel.: 06 30/282-9317, 06 30/185-7464
E-mail: marosi.gyongyi@pte.hu,
baja.helga@pte.hu

Tanulmányi Osztály

tanulmányi ügyek

Hétfő: 9.00-14.00
Kedd: 10.00-14.00
Szerda: 9.00-14.00
Csütörtök: 10.00-14.00
Péntek: 9.00-12.00

E-mail: btktomail@pte.hu
Tel.: ügyintéző telefonszámán 

Nemzetközi graduális képzésben résztvevő hallgatók tanulmányi ügyei

Hétfő, szerda, péntek:
9.00-11.00

KISFÖLDI-SZABÓ ÁGNES
Tel.: 06 30 1861947
E-mail: kisfoldi-szabo.agnes@pte.hu

  Erasmus Ügyelet:
Kedd, csütörtök:
10.00-12.00
HITRE PANKA
Tel.: 06 30 1853904
E-mail: btk-erasmus@pte.hu

 


NEPTUN leállás | A Neptun tanulmányi rendszer 2021. november 12-én (péntek) délután 16:00 órától adatbázis karbantartás miatt nem lesz elérhető. A várható indulás 2021. november 15. (hétfő). A rendszer elérhetőségéről ismét tájékoztatást küld a PTE OIG Oktatásszervezési Iroda. A leállás alatt sem a Neptun webes felületei, sem a kapcsolódó modulok (pl. Unipoll) nem lesznek elérhetők.

Megértésüket köszönjük!
 


ŰRLAPOK HASZNÁLATA

Kérjük hallgatóinkat, hogy az űrlapokat (pl. elismertetés, adatmódosítás, …), kérvényeket elektronikusan továbbítsák TO ügyintézőjük e-mail címére. Amennyiben nem tudja ügyintézője nevét, abban az esetben a btktomail@pte.hu e-mail címen várják az űrlapokat.

Fontos, hogy a Neptunban megadott címükről tegyék ezt, hogy beazonosíthatók legyenek, valamint, hogy a szükséges aláírások pecsétek azért rajta legyenek az űrlapokon.

Dokumentumtár

TO ügyintézők