Béres András (témavezetője Dr. Bálint Ágnes) a Tanulás- és Tanításmódszertani Tudástechnológiai Szekcióban Tanulóközpontú módszerek motivációs elemzése a földrajztanulásban és tanításban című dolgozatával I. helyezést ért el.
Bodnár Barbara Anita (témavezetője Dr. Andl Helga) a Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekcióban Összefogás egy falusi kisiskoláért – Esettanulmány egy iskola újraindításáról című dolgozatával különdíjat kapott.
Bruszt Míra Tünde és Sütő Ramóna (témavezetőjük Dr. Beck Zoltán) a Tanulás- és Tanításmódszertani Tudástechnológiai Szekcióban Varázskaland - Vár a sárkány Egy asztali társasjáték fejlődéstörténete című dolgozatukkal különdíjat kaptak.
Hajdu Noémi (témavezetője Dr. Híves-Varga Aranka) a Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekcióban Egy kisiskola 30 éve. A rendszerváltás óta bekövetkezett egyes oktatáspolitikai változások hatásai egy intézmény példáján keresztül című dolgozatával különdíjat nyert.
Hodász Kata (témavezetője Dr. Molnár-Kovács Zsófia) a Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekcióban Fejezetek a pécsi Állami Gyógypedagógiai Iskola történetéből. Az iskolaalapítás és az első 10 év krónikája (1946-1955) című dolgozatával II. helyezést ért el.
Horváth Gergely (témavezetője Dr. Híves-Varga Aranka) a Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekcióban "Tanítsunk Magyarországért!" mentorprogram mentorainak elemzése az inklúzió folyamatelvű modellje szerint című munkájával I. helyezést ért el.
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság | Portál csoport - 2020.