Az előadás FB-eseménye: https://fb.me/e/1CBKMs7ph
Az EuAct Group 2009-ben, Budapest- Berlin tengelyében alakult nemzetközi csapat, fő célkitűzésük, hogy lebontsák a kulturális és nyelvi korlátokat. A társulat tagjai magyarul, olaszul, angolul és németül szólalnak meg a színpadon, és produkcióikban az emberi lét legbensőbb kapcsolati dinamikáját próbálják feltérképezni.
"A fátyol, mely elválasztja a látszólagos valóságot és a természetfelettit, vékony. Mikor a bosszúálló színre lép, egy pillanatra fellebben. Szeretnénk ezt a pillanatot megnyújtani - feltételezzük, hogy az embereket végső soron külső erők irányítják, gyakran ők maguk is médiummá válnak. Minden szereplő örvénybe lép, ahonnan fiatalon vagy öregen, élve vagy holtan jön ki. Hamlet apjának szelleme nem csak a fiát hívja, hanem egy egész nemzedéket, egy egész korszakot. A cselekvéshez az illúzió fátyolába kell burkolózni, és még ez is metafizikai irónián alapul."
Manna Produkció and Istituto Italiano di Cultura di Budapest present with:
Alessia Pellegrino & Fabrizio Matteini [Hamlet & Amlothi]
Miklós Béres [Claudius]
Szofi Berki [Gertrude]
Fanni Wrochna [Ophelia]
Gianmaria Martini [Laertes]
Paolo Antonio Simioni [Hamlet the father]
Piergiorgio Tacchino [Horatio]
Sardar Tagirovsky [Polonius]
directed by: Paolo Antonio Simioni
**
EuAct Group was born between Budapest and Berlin in 2009 in an international context, aiming to bring down cultural and language barriers.
For years, the works of EuAct have spoken Hungarian, Italian, English and German, grafting onto a flow of meaning that gives the measure of the strength of theater in its ability to probe the most intimate relational dynamics of the human being.
"The veil, between apparent reality and the supernatural, is thin; it seems to break when the avenger appears, then it closes too easily. We would like to keep it open as much as possible and hypothesize that men are ultimately guided by external forces of which they often become mediums. All the characters enter the Maelstrom, coming out young-old, alive-dead. Hamlet's father, perhaps the real one, is calling not only the son but an entire generation, an entire aeon. To act, one must be enveloped in the veil of illusion, and even this is based on a certain metaphysical irony."
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság | Portál csoport - 2020.