2021-2025. „Oktatási Esélyekért” PÁLYAORIENTÁCIÓS MENTORPROGRAM FEJLESZTÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE című kutatás
EFOP 3.4.3.
EFOP 3.1.2. „A köznevelés módszertani megújítása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése céljából”.
2015. „A roma kultúra reprezentációja a tartalomszabályozók, tartalomhordozók körében, valamint ezek fejlesztési lehetőségei” (TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001)
2013-2014. Wor(l)ds which exclude – Kirekesztő szavak – kizárt világok (European Commission, Directorate-General Justice: Fundamental Rights and Citizenship, JUST/2011-2012/FRAC/AG)
2012. TAMOP 3.1.1-11/1-2012-0001"Lemorzsolódás és hátránykompenzáció"
2006-2008. Society and Lifestyles (SAL) Project – Towards Enhancing Social Harmonisation through Knowledge of Subcultural Communities
1999. és 2006. (OFA-1999; OFA- K-2005/A 5341/18 - 140) A pályakezdő cigány/roma fiatalok munkaerő-piaci esélyei és a munkanélkülieket segítő nonprofit szervezetek szerepe az esélyek növelésében a Dél-Dunántúlon