XXVI. Évfolyam, 1. szám (2025)
A SZABAD TANÍTÁSTÓL A TANÍTÁS SZABADSÁGÁIG
A KOLTAI DÉNES EMLÉKÉRE RENDEZETT KONFERENCIA ELŐADÁSAIBÓL
- BENE ADRIÁN: Populáris kultúra és reflektivitás: a disztópiák hatása a kritikai gondolkodásra
- BRACHINGER TAMÁS: Szabad-e a művelődés?
- KOLTAI ZOLTÁN: A Közép-Duna Menti Kiemelt Térség humánerőforrás-fejlesztése nyelvi képzéssel
- KOLTAI ZSUZSA: Trendek, innovációk és kihívások a múzeumandragógiában –Komparatív kutatás Baranya vármegyében és Görlitz körzetben
NEVELÉSTUDOMÁNY
- HAFFNER-KISS ALEXANDRA: Az alfa generáció puha készségeinek (soft skill) zenepedagógiai fejlesztési lehetőségei
- HEITER KITTI: A szakképzés recens változásai a szakirodalom tükrében
- ZIMMERMANN ILDIKÓ: A gamifikáció és alkalmazásának lehetőségei
KÖNYVTÁR
- ARANY-NAGY ZSUZSANNA: Könyvtárak a műveltség fejlesztéséért – már megvalósult kezdeményezések és további lehetőségek
- TÓTH MÁTÉ: A mesterséges intelligencia jelene és jövője az egyes könyvtártípusokban dolgozók szerint
- EGERVÁRI DÓRA: Könyvtárak és a MI – Egy kutatás eredményei a kihívások és nehézségek metszetében
- VARGA KATALIN: Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától?
KÖZMŰVELŐDÉS
- BARTALOVICS GABRIELLA – VÁMOSI TAMÁS: A közművelődési szakemberek pályaképe Baranya vármegyében
- ERDŐS ZOLTÁN: közösség(ek) és emlékezet(ek) Teleki Zsigmond utóélete Villányban
- FÁBIÁN FANNI: Konformizmus a modernizmusban? A XX. századi zene kritikája Sztravinszkij zenéjén és Adorno szemüvegén keresztül