A kvalitatív és kevert kutatásmódszertani paradigmák szisztematizálási törekvéseivel összhangban módszertani bázis kiépítése a neveléstudományi vizsgálatok tervezésétől a módszertani tudatosság igényével történő kivitelezésig. A kutatócsoport célja, hogy a tudományágak közötti térben új diszkurzusokat indítson, segítse a diszciplináris eredmények disszeminációját más tudományágakban és a nemzetközi tudományos közösségben. A kutatócsoport programjaival segíti a neveléstudományi területen a kutatásmódszertan fejlesztését, kutatásaival hozzájárul a köz- és felsőoktatás kutatásmetodológiai megújításához. Célja továbbá a neveléstudományi, pedagógiai valamint releváns doktori képzésekhez, valamint a tanárképzéshez és a pedagógus-továbbképzésekhez olyan teoretikus és empirikus kutatási háttér biztosítása, amely elsősorban a kvalitatív és a kevert kutatási paradigma keretein belül vizsgálódik. Az egyetemközi kutatócsoport működését kutatási háló keretein belül képzeljük el, ezért az alapítótagok, a téma iránt érdeklődő oktatók, kutatók mellett megszólítjuk az ország különböző doktori iskoláiban tanulmányokat folytató olyan hallgatókat is, akik a neveléstudományi témák mellett érdeklődnek a kvalitatív kutatásmódszertan aktuális trendjei iránt is. Továbbá szívesen látjuk azon határon túli kollégákat is, akik aktívan közreműködnének a műhely munkájában.
Mrázik Julianna publikációs listája az MTMT-ben
Huszár Zsuzsanna Publikációinak Jegyzéke
In: Mrázik, Julianna (szerk.) Szakmai életút-lapozgató IX. : Válogatás Huszár Zsuzsanna írásaiból
Pécs, Magyarország : PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 140 p. pp. 128-139. , 12 p.
Bibliográfia, repertórium (Könyvrészlet) | Tudományos
[33423234] [Nyilvános]
Géczi, János ; Huszár, Zsuzsanna ; Sramó, András ; Mrázik, Julianna
A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében: részlet
In: Mrázik, Julianna (szerk.) Szakmai életút-lapozgató IX. : Válogatás Huszár Zsuzsanna írásaiból
Pécs, Magyarország : PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 140 p. p. 20 , 1 p.
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[33422228] [Admin láttamozott]
Mrázik, Julianna (szerk.)
Szakmai életút-lapozgató IX. : Válogatás Huszár Zsuzsanna írásaiból
Pécs, Magyarország : PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) , 140 p.
ISBN: 9789636260453 ISBN: 9789636260460
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[33421723] [Admin láttamozott]
Mrázik, Julianna
Felnőttek tanulása digitális térben
In: [s., n.] 3. Közösségek és szervezetek Konferencia - Program és absztraktfüzet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Humán Fejlesztési és Művelődéstudományi Intézet (2022) 20 p. pp. 12-13. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33283774] [Admin láttamozott]
Mrázik, Julianna
Az értelmező (mély) olvasás kialakításának, fejlesztésének támogatása a digitális világban
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pécs, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 573 p. pp. 444-444. , 1 p.
Teljes dokumentum
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33259335] [Nyilvános]
Mrázik, Julianna
Hogyan alakítja a kutatói identitás a neveléstudományi kutatást?
In: Madácsy, József; B., Erdős Márta; Jávor, Rebeka (szerk.) Oktatói identitás a felsőoktatásban = Lecturer identity : Absztraktkötet = Book of abstracts
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szociális, Innovációs Értékelő Kutatóközpont (2022) 47 p. pp. 30-31. , 2 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33034848] [Admin láttamozott]
Mrázik, Julianna
Kiürülnek az iskolák! Átrendeződés a köznevelésben - egy kutatás folytatása öt év múltán
In: Kattein-Pornói, R; Mrázik, J; Pogátsnik, M (szerk.) Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején
Budapest, Magyarország, Debrecen, Magyarország : Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2022) 799 p. pp. 228-240. , 13 p.
DOI Teljes dokumentum
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[32853706] [Admin láttamozott]
Kattein-Pornói, R (szerk.) ; Mrázik, J (szerk.) ; Pogátsnik, M (szerk.)
Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején
Budapest, Magyarország , Debrecen, Magyarország : Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2022) , 799 p.
ISBN: 9786155657108 Teljes dokumentum
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos
[32843299] [Admin láttamozott]
Mrázik, Julianna
Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 19 : 3-4 pp. 64-72. , 9 p. (2021)
DOI REAL SOE Publicatio repozitórium Teljes dokumentum Matarka
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32852230] [Nyilvános]
Mrázik, Julianna
A dolgok pedagógiája. Egy lehetséges pozitív szcenárió
In: Szarka, Emese (szerk.) Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II.
Budapest, Magyarország : Mental Focus Kft (2021) 312 p. pp. 226-242. , 316 p.
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[32531810] [Admin láttamozott]
Pribék László publikációs listája az MTMT-ben
PhD., Borbélyová Diana ; PhD., – Dr. habil. PaedDr. Horváth Kinga ; PhD., – PaedDr. Nagyová Alexandra ; Pribék, László
Gyakorlati képzési napló. pp. 1-55. , 55 p. (2023)
Segédlet (Egyéb) | Tudományos
[34020878] [Nyilvános]
Pribék, László
Ability to attract and retain secondary school students.
ERUDITIO - EDUCATIO 2023/1. (18. évfolyam) pp. 26-37. , 12 p. (2023)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34020858] [Nyilvános]
Pribék, László
Kevert módszertannal végzendő, háromfázisú vizsgálati modell tervezésének és előkészítésének bemutatása.
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pécs, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 573 p. p. 186.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33257348] [Nyilvános]
Pribék, László
Adatredukció variánsok, a leltárazás és a készleten tartás kulcsfogalmainak bemutatása a kvalitatív tartalomelemzés témakörében.
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pécs, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 573 p. p. 92.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33257345] [Nyilvános]
Pribék, László
A leltárazás folyamatának koncepcionális modellálása a kvalitatív tartalomelemzésben.
In: Kéri, Katalin; Kissné, Zsámboki Réka; Németh, Dóra Katalin; Pásztor, Enikő (szerk.) Egy nyelvet beszélünk? Gyermeklét és pedagógia a nyelvi, kulturális és társadalmi terek kontextusában - 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia (2022. április 28.) : Program és Absztraktok
Sopron, Magyarország : Soproni Egyetemi Kiadó (2022) 247 p. pp. 134-135. Paper: https://pea.lib.pte.hu/bitstream/handle/pea/34236/keri-zsamboki-nemeth-… , 2 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32856891] [Nyilvános]
Pribék, László
Kuckartz értékelő kvalitatív tartalomelemzése.
In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet. A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Program, előadás összefoglalók
Szeged, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2021) 690 p. p. 6
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32799164] [Nyilvános]
Pribék, László
Adatredukció-variánsok Kuckartz kvalitatív tartalomelemzésében.
In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet. A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Program, előadás összefoglalók
Szeged, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2021) 690 p. p. 6
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32799163] [Nyilvános]
Pribék, László
Abduktív kollégiumpedagógiai következtetések a kamaszok család fogalmáról. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen, 2020. november 5-7. Szimpózium előadás. Abdukció a neveléstudományi kutatásokban szekció.
In: Engler, Ágnes; Rébay, Magdolna; Tóth, Dorina Anna (szerk.) Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
Debrecen, Magyarország : Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (2020) 475 p. p. 169p.
Egyéb URL
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[31899603] [Nyilvános]
Pribék, László
Kollégiumpedagógusok szakmai hitvallása - metaforákban
In: Barna, Boglárka Johanna; Kovács, Petra; Molnár, Dóra; Pató, Viktória Lilla (szerk.) XXIII. Tavaszi Szél Konferencia 2020. Absztraktkötet : MI és a tudomány jövője
Budapest, Magyarország : Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ) (2020) 600 p. pp. 499-500. , 2 p.
Egyéb URL
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[31633454] [Nyilvános]
Pribék, László
Pedagógusszerepek vizsgálata, pedagógustevékenységek feltárása a Közép-dunántúli régió középfokú kollégiumaiban 232 p.
Eszterházy Károly Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Kotschy Andrásné Disszertáció benyújtásának éve: 2019, Védés éve: 2020 Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2020
EKE DPR DOI Egyéb URL
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31271056] [Nyilvános]
Sántha Kálmán
Sántha, Kálmán
A tanári identitás és a tanárrá válás folyamatának összefüggései
In: Navracsics, Judit; Parapatics, Andrea (szerk.) „A múltban gyökerező identitás jelene és jövője” - Nemzetközi interdiszciplináris konferencia : Absztraktkötet = „The Present and Future of Identity Rooted in the Past" International Interdisciplinary Conference : Book of Abstracts
Veszprém, Magyarország : Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar (2023) 76 p. p. 49
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34035796] [Admin láttamozott]
Sántha, Kálmán
Abdukció a Grounded Theoryt alkalmazó kvalitatív vizsgálatokban: (Abduction in Qualitative Studies Using Grounded Theory)
In: Simándi, Irén (szerk.) Harminc éves a Kodolányi János Egyetem 2. : Társadalom és ember
Székesfehérvár, Magyarország : Enigma 2001 Kiadó és Médiaszolgáltató Kft (2023) 281 p. pp. 234-250. , 17 p.
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[33809419] [Admin láttamozott]
Sántha, Kálmán
Adatredukció, adatvesztés a reflektív naplókon kivitelezett kvalitatív összehasonlító elemzés során
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pécs, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 573 p. p. 89
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33256121] [Nyilvános]
Sántha, Kálmán
A kutatásmódszertan kihívásai (2022)
Sapientia EMTE, Tanárok Akadémiája,
Egyéb URL
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[33117339] [Nyilvános]
Sántha, Kálmán ; Tódor, Erika-Mária
Szövegek a szövegben: Kvalitatív kutatásmódszertani szempontok az idézetek szerepéről
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32 : 6 pp. 72-82. , 11 p. (2022)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33060911] [Nyilvános]
Sántha, Kálmán ; Gyeszli, Edit
Abduction in Teaching: Results of a Qualitative Research
NEW EDUCATIONAL REVIEW 68 : 2 pp. 173-185. , 13 p. (2022)
DOI
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32921340] [Nyilvános]
Sántha, Kálmán
Kvalitatív tartalomelemzés
Budapest, Magyarország : Eötvös József Könyvkiadó (2022)
ISBN: 9789639955950
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[32759745] [Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 7, Független: 7, Függő: 0, Nem jelölt: 0
Sántha, Kálmán ; Mrázik, Julianna
NCT-módszer a hazai kvalitatív vizsgálatokban
In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet. A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Program, előadás összefoglalók
Szeged, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2021) 690 p. pp. 138-138. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32505203] [Admin láttamozott]
Sántha, Kálmán
Kvalitatív tartalomelemzési terek a pedagógusok reflektív gondolkodásának vizsgálatában
In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet. A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Program, előadás összefoglalók
Szeged, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2021) 690 p. pp. 326-326. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32505202] [Nyilvános]
Sántha, Kálmán ✉
MAXQDA a kérdőívek nyílt kérdéseinek feldolgozásában
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 3 : 2 pp. 108-111. , 4 p. (2021)
DOI Matarka
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32102014] [Nyilvános]
Zank Ildikó
Beágyazott modell, mint akciókutatásban alkalmazott triangulációs módszer
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pécs, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) 573 p. p. 185 , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33287154] [Admin láttamozott]
Zank, Ildikó
A tanárjelöltek énképe - a közösségben zajló tanulás hatásainak vizsgálata kombinált paradigma (mixed methods) alapján (2022)
Konferencia: . Oktatás egy változó világban – Kutatás, innováció, fejlesztés, Helye, ideje: Budapest, május 26-27.,
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[33071054] [Nyilvános]
Ildikó, Zank
Collaboration and innovative partnership in teacher education – lessons of an action research (2022)
Konferencia címe: : Teacher Training in Europe –Challenges, problems and solutions, Helye, ideje: Freiburg, 2022. június 24-25.,
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[33071043] [Nyilvános]
Zank, Ildikó
A tanárjelöltek énképe - a közösségben zajló tanulás hatásainak vizsgálata kombinált paradigma (mixed methods) alapján
In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.) Oktatás egy változó világban – Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet
Budapest, Magyarország : Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (2022) 348 p. p. 87 , 1 p.
Teljes dokumentum
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33071011] [Admin láttamozott]
Zank, Ildikó ; Vida, Gergő
Akciókutatás és kevert kvalitatív paradigma (2022)
Konferencia címe: Kvalitatív és kevert módszertani konferencia, Helye, ideje: Pécs, Kvalitatív és Kevert Módszertani Kutatások Központja, 2022. június 10.,
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[33070968] [Nyilvános]
Ildikó, Zank
Collaboration and innovative partnership in teacher education – lessons of an action research
In: Teacher Training in Europe –Challenges, problems and solutions
(2022) 41 p. pp. 40-41. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[33070939] [Admin láttamozott]
Zank, Ildikó
„AZ ÉN VALÓ VILÁGOM VAGY A TIÉD?” – METAPERSPEKTÍVÁK A NEVELÉSTUDOMÁNYI AKCIÓKUTATÁSBAN
In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet. A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Program, előadás összefoglalók
Szeged, Magyarország : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2021) 690 p. pp. 139-139. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32527677] [Admin láttamozott]
Zank, Ildikó ; Dezső, Renáta Anna
A befogadó szemlélet gyakorlati megvalósítása egy angol nyelvű pedagógia BA programban: „Interkulturális pedagógiai asszisztens” képzés a PTE-n
In: Podráczky, Judit (szerk.) 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Program és absztraktok
Kaposvár, Magyarország : Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet (2021) 169 p. pp. 52-52. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32203680] [Admin láttamozott]
Renáta, Anna Dezső ; Ildikó, Zank
Realisation of Inclusive Excellence via a Bachelor Programme in Pedagogy: "Intercultural Educational Assistant" at the University of Pécs
In: Ferenc, Arató; Tamara, Németh; Aranka, Varga (szerk.) INCLUSIVE EXCELLENCE AND INCLUSIVE UNIVERSITIES: HOW TO INCREASE ACADEMIC EXCELLENCE THROUGH DIVERSITY AND INCLUSION FOR ENHANCING SOCIAL INCLUSION IN HIGHER EDUCATION
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem (2021) 44 p. pp. 23-23. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32064261] [Admin láttamozott]
Dezső, Renáta Anna ; Zank, Ildikó
Realisation of Inclusive Excellence via a Bachelor Programme in Pedagogy: "Intercultural Educational Assistant" at the University of Pécs (2021)
Inclusive Excellence and Inclusive Universities: How to Increase Academic Excellence through Diversity and Inclusion for Enhancing Social Inclusion in Higher Education. PTE – Nemzetközi Konferencia, Pécs, 2021. 06. 10-11.,
Egyéb URL Teljes dokumentum
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[32058445] [Nyilvános]
Vida Gergő
A kard és a lándzsa tanítása: Nők nevelésének egy szegmense a japán harcművészetek aspektusából 1837 és 1868 között
In: Sipos, Judit; Boldizsár, Boglárka (szerk.) A tanulás-tanítás régi és újabb gyakorlati és történeti vonatkozásai
Veszprém, Magyarország : Magyar Tudományos Akadémia Veszprémi Területi Bizottsága Neveléstudományi Szakbizottság (2023) pp. 142-154. , 13 p.
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34033134] [Nyilvános]
Vida, Gergő
Tanulásban akadályozottság megállapításának lehetőségei: Diagnosztikai bizonytalanságok áthidalása az EHDL modell alapján
In: Együttműködés, szakmaközi kapcsolatok, interdiszciplináris megközelítés : Az 50 éves Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete Országos Szakmai Konferenciája
Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete (2023) 58 p. p. 55
Nem besorolt (Egyéb konferenciaközlemény) | Ismeretterjesztő
[34028353] [Nyilvános]
Vida, Gergő ; Nevin, Güner Yıldız** ; Asuman, Sağlam Ak** ; Abdulkadir, Kocaoğlu
Comparative education research in the field of special needs .
In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.) Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023
Szombathely, Magyarország : ELTE Savaria Egyetemi Központ (2023) 300 p. p. 110
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33843355] [Nyilvános]
Trembulyák, Márta ; Szabóné, Dr. Pongrácz Petra** ; Vida, Gergő** ; Balogh, Regina
Jogok, kötelességek, anomáliák az együttnevelésben és a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásában.
In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.) Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023
Szombathely, Magyarország : ELTE Savaria Egyetemi Központ (2023) 300 p. p. 13
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33843324] [Nyilvános]
Vida, Gergő ; Vida, Adrienn
Gyermek a térben - Tér és tanulás, az otthoni tanulási környezet
In: Kattein-Pornói, Rita; Tóth, Péter; Kanczné, Nagy Katalin (szerk.) Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés
Budapest, Magyarország, Debrecen, Magyarország : Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debreceni Egyetemi Kiadó (2023) 359 p. pp. 290-310. , 21 p.
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[33826160] [Nyilvános]
VIDA, Gergő
A TANULÁSI ZAVAR, MINT ELMOSÓDOTT RENDSZER – BAYES TÉTEL A DIAGNOSZTIKÁBAN
In: Katalin Kéri, Ambrusné; Krisztián, Józsa; Katalin, Kanczné Nagy (Kanczné Nagy Katalin Neveléstudomány); Anita, Tóth-Bakos; Diána, Borbélyová; Tímea, Mészáros (szerk.) 14th International Conference of J. Selye University : Pedagogical Sections
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem (2023) pp. 135-143. , 9 p.
DOI Egyéb URL
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[33790955] [Nyilvános]
Vida, Gergő
Early childhood education from the perspective of special needs education – Intervention and international outlook
In: Kéri, Katalin; Patyi, Gábor; Hartl, Éva; Németh, Dóra Katalin; Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (szerk.) Nemzetközi Kora Gyermekkori Konferencia, 2023. április 19. : Program és Absztraktok
Sopron, Magyarország : Soproni Egyetem Kiadó (2023) 96 p. p. 88
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33788790] [Nyilvános]
Vida, Gergő
New Model For Learning Disability Identification – QCA And INUS Reasoning (2023)
ISBN: 978-609-485-396-8, 6th International Conference on New Approaches in Education,
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[33783972] [Nyilvános]
Vida, Gergő
Új utak a gyógypedagógiai diagnosztikában (2023)
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[33652750] [Nyilvános]
Révész, József ; Révészné, Pálfi Krisztina ; Vida, Gergő
Az implicit tanulás faktorai a zenehallgatás során. Potenciális fejlesztési transzferek
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10 : 4 pp. 77-88. , 12 p. (2022)
DOI Egyéb URL Teljes dokumentum Matarka
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33550904] [Nyilvános]
Sinkovics Ádám
MOBILTECHNOLÓGIÁVAL MEGVALÓSÍTOTT TANÓRAI ALKOTÓTEVÉKENYSÉG-ALAPÚ GYAKORLATOK ÉRTÉKELÉSE AZ ALAPKOMPETENCIÁK TÜKRÉBEN
In: Petőné Csima, Melinda; Zentai, Gabriella (szerk.) 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia: Program és absztraktok
Kaposvár, Magyarország : Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet (2023) 168 p. pp. 137-137. , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33990455] [Admin láttamozott]
Sinkovics, Ádám
Characteristics of tablet use in the classroom with disadvantaged students
In: Kajos, Luca Fanni; Bali, Cintia; Puskás, Tamás; Horváth-Polgár, Petra Ibolya; Glázer-Kniesz, Adrienn; Tislér, Ádám; Kovács, Eszter (szerk.) XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat (2022) 253 p. p. 148 , 1 p.
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33551257] [Admin láttamozott]
Sinkovics, Ádám
Aktív tanulás és IKT egy „második esély” iskolai környezetben
In: Berke, József; Kozma-Bognár, Veronika (szerk.) XXVII. Multimédia az oktatásban online nemzetközi konferencia : Konferencia kiadvány
Budapest, Magyarország : Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Multimédia az Oktatásban Szakosztály (NJSZT MMO) (2021) 267 p. pp. 211-212. , 2 p.
Teljes dokumentum
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32103781] [Admin láttamozott]
Sinkovics, Ádám
A TABLET, MINT TANESZKÖZ ALKALMAZHATÓSÁGA HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK OKTATÁSÁBAN
In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.) Tanuló társadalom: oktatáskutatás járvány idején (absztraktkötet)
Budapest, Magyarország : Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2021) 305 p. p. 146
Teljes dokumentum
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32103765] [Nyilvános]
Sinkovics, Ádám
Tablettel támogatott oktatás tapasztalatai egy "második esély" iskolában
In: Buda, András; Molnár, György (szerk.) OKTATÁS – INFORMATIKA – PEDAGÓGIA 2021 TANULMÁNYKÖTET
Debrecen, Magyarország : Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2021) pp. 252-270. , 19 p.
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[32103488] [Nyilvános]
Sinkovics, Ádám
Tablettel támogatott oktatás tapasztalatai egy "második esély" iskolában
In: Molnár, György; Buda, András (szerk.) Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia
Debrecen, Magyarország : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2021) 88 p. p. 78 , 1 p.
Teljes dokumentum
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32103428] [Nyilvános]
Sinkovics, Ádám
Tablettel támogatott oktatás tapasztalatai egy „második esély” iskolában
In: Molnár, György; Buda, András (szerk.) Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia
Debrecen, Magyarország : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2021) 88 p.
ISBN: 9789634902638
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[31931214] [Nyilvános]
A kutatócsoport célja, hogy a tudományágak közötti térben új diszkurzusokat indítson, segítse a diszciplináris eredmények disszeminációját más tudományágakban és a nemzetközi tudományos közösségben. A kutatócsoport programjaival segíti a neveléstudományi területen a kutatásmódszertan fejlesztését, kutatásaival hozzájárul a köz- és felsőoktatás kutatásmetodológiai megújításához. Célja továbbá a neveléstudományi, pedagógiai valamint releváns doktori képzésekhez, a tanárképzéshez és a pedagógus-továbbképzésekhez olyan teoretikus és empirikus kutatási háttér biztosítása, amely elsősorban a kvalitatív és a kevert kutatási paradigma keretein belül vizsgálódik.
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság | Portál csoport - 2020.